شنبه ۶ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۳:۱۴
۰ نفر

گروه بورس: در پایان هفته گذشته تعدادی از شرکت‌های بزرگ بورس پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال جاری اعلام کردند.

در مهم‌رین گزارش‌ها 2 شرکت فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری غدیر با صدور اطلاعیه‌ای آخرین پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را به اطلاع سهامداران رساندند.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گزارش جدید خود پیش‌بینی کرده است که به ازای هر سهم در سال جاری 40 تومان سود به دست خواهد آورد. سود هر سهم فولاد در سال 85، مبلغ 38 تومان و 7 ریال بود.

فولاد مبارکه پیش از این سود هر سهم سال 86 خود را 33 تومان و 6 ریال اعلام کرده بود. هیأت مدیره فولاد مبارکه به سهامداران خود وعده داده است که 70درصد این میزان سود را در مجمع عمومی سالانه تقسیم خواهد کرد.

در دیگر اطلاعیه مهم منتشرشده شرکت سرمایه‌گذاری غدیر سود هر سهم خود را برای امسال 39 تومان و 4 ریال پیش‌بینی کرد، سود هر سهم این شرکت در سال گذشته 37 تومان و 3 ریال بود. هیأت مدیره غدیر نیز به سهامداران وعده داده است که از این میزان سود 67 ریال را بین سهامداران تقسیم کند.

در دیگر گزارش‌های منتشرشده شرکت‌های چادرملو و ایران خودرو دیزل به ترتیب سود هر سهم خود را برای سال جاری 758 ریال و 121 تومان و 6 ریال پیش‌بینی کردند. هیأت مدیره چادرملو تصمیم دارد 80درصد سود سال 86 را بین سهامداران تقسیم کند.

شرکت ایران خودرو دیزل نیز میزان سود تقسیمی خود را در مجمع سالانه همین میزان اعلام کرده است. شرکت سرمایه‌گذاری سایپا نیز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد در سال جاری به ازای هر سهم 184 ریال سود به دست خواهد آورد.

هیأت مدیره سرمایه‌گذاری سایپا در نظر دارد تنها 10درصد سود امسال را تقسیم کند. شرکت زامیاد نیز اعلام کرد سود هر سهمش برای سال 86 مبلغ 67تومان خواهد بود.

همچنین در دیگر گزارش‌های منشترشده شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان که این روزها سهامش با اقبال بازار مواجه شده است سود هر سهم خود را برای سال 86 مبلغ 29 تومان و 7 ریال پیش‌بینی کرد.

هیأت مدیره سرمایه‌گذاری ساختمان قصد دارد 90درصد سود سال جاری را بین سهامداران تقسیم کند.

کد خبر 27617

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز